Friday, November 20, 2009

Thumbs Up to 2012!!! =)

sape kate 2012 x best haaaaa..... best apaaa..... yg kate x best mmg dengki... =P

in my opinion *ayat mcm nk buat karangan la plak.. hehe*, cite ni sgt sgt menarik... dan dia nyer efek sgt berkualiti... tabik spring sama itu producer... mmg x rugi tgkkk.... cite cmni sgt best tgk kat wayang... bru terasa kebenaran cite tu... hahaha.. faham ke apa aku cakap?? kalo x fhm, buat2 faham la yeeee...

ni gambo2 amik mase kat wayang tuuuu....

aku yang sangat selekeh... heee =)

kami yang bahagia... auwwwww



tapi kalo korg nk g tgk cite ni, sila la bawa partner yg x kisah kena genggam/picit/cekik.... sebabbb banyak scene yang mendebar2 kan... betollll.... aku rasa macam ada mase tu aku x bernapas tau... punye la thrilll... en fabregas jadikkk mangsaa... hohoho... berbekas kot tangan dia ngn kuku aku... hahaha =D

oh oh... jangan lupa bawa bekal tisu premier skali... banyak scene sedey jgk... bawa2 la lebey ye.. mane tau kot2 org sbelah pon nak.... opppsssss... hehehe =P

in summary *kan aku dh kata ayat2 karangan punye... haha =P*, cite ini sangatttttt gempak and best! jadikkk cepat g tgk skrg... rugi wooo x tgk....

0 anak patung: