Wednesday, November 18, 2009

Final Countdown

bukan countdown new year ye.... tu lambattt lagi.. ni countdown nak habis praktikal! yihaaaaa ariba ariba anggereeeeee..... =D

12 more days to goooooo.... kalo tolak campur cuti sume, ada lagi 7 hari je lagiiiii....... x sbarrrrr... blh tidoooo tengahari.... hahahaha x senonoh btol... suka hati laaa.... =D

keje aku bukannye apa... dlu mase nk kejar deadline tu mmg stress gler la... nak layan kerenah clients... nak ingat balik apa blaja dlu... nk buat tax computation.. mana yang allowable.. mane yang non-allowable.. sume tu la...

aku kan keje tax department... member2 len keje audit... aku je yg tercampak kat stu.. *padahal sndri yang nk tax =P*

bile ada keje complain penat la... stress la.. pening la... tapiiiiiii ble xde keje lagiiii penat okayyy... tercongok depan pc x bt apa2... huhuhu... manager aku bru je resign hr tu... so group aku kena la dibubarkan.. sbb xde org nk amik alih tmpt dia... jadikkk senior2 aku kena transfer group lennn... skrg ni tgal aku ngn madam diana jeee.... boring tauuuu... kesian kteorg =(

gambar2 ni dh amik lama dh... bru nk jaja sini =) ini la ofis daku selama 5 bulan lebey... *kinah...sila tgk puas2 ye... =P*

meja kesayangan... ceyh ceyh =P


meja senior... dia pon nk pindah group len dh... =(


meja bos yg sekarang sudah kosong =(
depan dia meja collegue sorg lagi yg juga telah pindah group len.. =(




rak2 file yang satu ketika nya dlu sangat padat... skrg dh trnsfer ke penang...



gambar purak2 keje mesti ada =)


kerja2 ku....


pipi ku yang semakin tembammmm... =(


peace to the world.... *air jusmate pon mau enterframe... =P


hr tu ada bt farewell utk manager... nnt aku jaja gambar kt sini ye... bos aku lawa woo... mcm pelakon korea... =)

bersambungggggg.............

4 anak patung:

nana komatsu said...

uit...rajin meng'update' skrg..hehehe.... woiii... semak nya ofis..hehehe..sama je snarnya dgn tmpt aku... kalau ada keje, pening...tp kalau takde....melilau 1 ofis nak cari keje..hehe... countdown jom!!! ui....rindu nak bgn lmbt.. cuti ko byk tak spnjgn prak ni? aku nya byk ... hehehe....

Shida said...

wah wah...ada belog dah...pandai adik saya. by the way, lawanyer office awak...macam library jer...hehehehehe...patut ler sakit kepala. ok pi tido puas2 :)

Ms Shanaz said...

ohohoho saya terharuuuuu.... cik nana baca blog saya... =D rindu kan zaman nk bangon lambat!! =D x snonoh... isk isk... hehehehe... aku cuti banyak wooo... al maklum cuaca x elok... hehehe... =P

Ms Shanaz said...

like big sis like small sis... hehehe.. make sense ke?? haha =D dlu awk ada blog, skrg sy pula ada! hehe.. saya rndu nk tidoooo... dh la nnt dpt cuti kejap je... ceh.. x aci x aci...