Monday, November 16, 2009

best sangat ke 2012 tu ha?

ceyh... title mcm tu sbb x puas hati xdpt nk tgk cite 2012... penuh jer... try online booking smlm tp sume time penuh... sedeyyy okkk =(

so ajak fabregas pg bli tiket trus kt one utama... slalunya kalo cite box office ni, bleh je dpt tiket... tp kena dtg awal la kt panggung wayang tu.. dlm 10.30 pagi dh kena ada sana berator... tp smlm kteorg lmbt sket je kot... smp dalam kul 11.30 pagi cmtu laa... tapiiiiiii frust frust.. penuh padat mampat dan apa saja perkataan seangkatan dengannya.... blh je berator... tp tiket yg still available time tu pkol 2.45 pm ke bwh... x dpt la tgk sbb ptg tu fabregas ada bola.. =(

jadik kteorg dh mati akal nak buat apa kn... nak makan x lapar lagi.... jadikkk nye kteorg pg la tmpt ni...


fabregas kata "kita mane ada budak2 la nak bawa... kata pusat hiburan keluarga"..
ala.... kita ni kan budak2... hoho =D

tgk muka dia tu... serius tu nk kalah kn aku... dia nk jgk men game ni.. sbb dulu dia tewas truk ngn aku... hahaha =) kali ni aku purak2 la kalah... kn abg kn... heee =)


pastu ada ke dia cabar aku men game race motor... apa lagi... aku ni dh la pantang di cabar...




bersemangat seh... sila abaikan gambar blur.. sbb tu nmpk selekeh.. *pdahal mmg aku comot pon.. hik hik*


ada la lagi game len yg kteorg men... kecik2 dlu susah kn nk men benda2 alah cmni... jd dh beso ni la bru nk men... elehhh... korg pown sama kn... ngaku cepat ngakuuuu...

selepas tu, kami pon apa lagi.... kaki dah letih... prot pon dh lapar.... krookkkk kreekkk krokkk krekkk dah perot...

jadik.....

next entry ye..........

2 anak patung:

fininfinty said...

aku dah beli DVD 2012.. tp tgk nye blom.. hehe

Ms Shanaz said...

aku bru je bli tiket!!! hehehe... =) jom lumba spe tgk dlu.... hehehe =D