Monday, November 23, 2009

musim kahwin ke skrg???

hohoho... aku rase mmg skrg ni musim kahwin... hari ahad lepas, kawan fabregas kawin... kawan dia sejak kecik.... mmg kawan baik la... fabregas dh pesan kat aku suro pakai comel2 sket... cett aku kan sentiasa comellll... =D

jadikk aku pon tgu la dia msg.. tapi dlm kol 1 cmtu dia x msg2 lagi... so aku kol hp dia... tak angkat... kol skali lagi... yela kot2 xdgr.. pon x angkat... kol rumah dia... tanya adik dia fabregas ada kat umah x... adik dia pon panggil la abg nye... cehhhh... tido rupanya mamat ni... nasib baik aku kejot... kalo x terlepas dia nak tgk kawan dia pakai baju kahwin.... =D

dia suro aku dtg kul 2... tung tang tung tang... dh agak2 cukup comel, dlm kol 2.10 cmtu baru smpai umh dia... kteorg tumpang kete kenya ngn bini dia g kenduri tu...

bila sampai je, tgk kawan fabregas len sume dh smpai... kteorg je kot yg lmbt.. smpai2 je trus makannn dlu... hehehehe x senonoh =D dah kenyang tu, kena trus balik sbb kenya nak g tgok umah sewa... kenapa eh nak pindah??? ehem2... lalalalala~

cut the story short, aku bersiap sejam tapi pegi majlis nye 30 minit je kott.... mcm masak plak... ko masak mesti paling kurang pn 1 jam (ni masak utk family ye), makan dalam 20-30 minit jeeee.... ironic ironic..... =D

itu lah aktiviti aku ahad lepas.... hari sabtu apa jadi???? tu nnt aku update... bleh plak terbalik kan... hahaha =D

tguu.................

0 anak patung: