Sunday, November 15, 2009

Saturday Futsal

slalunya hari sabtu malam mesti fabregas pg men futsal... kalo rajin aku g la tmn dia... dulu aku x minat sangat.. tp bila dh slalu tmn dia, wahhhh aku pon syok jgk... hahaha =D tp yg penting aku sokong dia... byk sgt masalah dia skrg ni... perlukan sokongan moral dan kasih sayang... heee =)

ni antara member2 dia yg slalu men bersama2..


mase ni kat frenzy sungai buloh... mmg slalunya dorg men kat situ la.. tmpt kawan fabregas.. blh dapat discount and xtra time.. hahaha... dorg ni kalo blh xnk benti main.. masing2 dh habis tenaga dh tp sbb syok sgt main sampai xsdr mase dh hbs... =)

len kali aku cite lagi pasal futsal ye... lain entry ye =)

2 anak patung:

Lovely Emy said...

akak kita igt akak, hehee, kita letak link akak kat blog kita ye..

Ms Shanaz said...

thank u =) lama la x jmpe aimi... dh len eh skrg.. tp lesung pipit still maintain.. comel2.. hahaha =D

nnt follow la blog akak ye.. akak bru nk blaja blog ni ha.. hoho