Friday, November 20, 2009

aku nak makan kerang!

ni la menu lunch aku smalammm... nasi lemak with keranggg and telok gorengg... nyam nyammmmm....


ni 1st time kot aku bungkus makanan utk lunch... kalo dlu, aku g makan ngn bdk uitm len2... tapi dorg sume kena g client plak hari2 terakhir keje ni.... ngadeeeeee..... x suka i tauuuuu..... =P

jadikk pagi2 aku siap2 la bungkus nasi lemak kt restoran one spott cafe *betol ke x nama nye eh??*... slama ni lalu je kat situ pagi2.. tak pnh bli pon... skali nampak menarik la pulak lauk kerang tuuuu... uish aku ni hantu keranggggggg........ korang bagi aku semangkuk kerang rebus, aku blh habis kan tawwww...... kerang the best! tapi bila nak makan tu jangan la belek2 kerang tu ye... ngappp je tros.. nnt dh tengok isi perot kerang tu, mesti ko x lalu makan... hahahaha =D

anw, smbung citeee.... lauk kerang dah la tip topp... telor goreng dia plak mmg digoreng dgn cara kesukaann kuuuu... sometimes kan telor goreng yg bhgn telor kuning mesti keras kan... aku suka telor goreng yang telor kuning dia cairrrr... hehehe =) tmpt ni jual telor camtu la.... jadikk apa lagi... kasi angkut skaliii.... hehehe =D

ni la bukti nya nasi lemak itu sangat sedap.... licin wo... nasib baik makan kat ofis.. kalo kt umah, mau aku jilat2 itu polistrin... hahaha =D


eh eh apa yang nyorok bawah sudu tuuuuu.... hehehehe =P oh oh sudu dia bagi warna hijau lagi tu... i loikeeee... mane ada restoran len bagi sudu warna ijau...


harga pon blh tahan la... nasi lemak campur telor and kerang... dgn satu karipap.. sume skali rm 4.50... pada aku harga tu amattt berpatutannn... kerang pon dia bagi banyakk...

kalo korg nk try, tmpt ni kat uptown damansara... sbelah guardian.... tapi pagi2 je tau ada... kat area situ pon ada satu lagi tmpt jual nasi lemak yang baikkkk punyee... nnt kalo aku pg, aku amik gambo ye....

p/s : hmmmmmm.... terasa mau makan lagi nasi lemak tuuuuu.. sedappp sangat... =D

2 anak patung:

Shida said...

sedddaaapppppnyeerrr....rindu nasi lemak, telor goreng, sambal and kerang individually...saya x pandai ler masak telor goreng kat sini...macam lempeng jer bentuk dier.....hahahahahhaha....hantar satu bungkus sini satu

nana komatsu said...

ala cian dia....sume dah kuar gi jumpa client yek?? hehe...
aku jer yg tak pernah kluar jumpa client spnjang prak ni...
client dtg jumpa aku kat ofis ada lar...hikhikhik... 1st client lak tu..
tp papepun, tajuk entri superstar ar beb... 'aku nak makan kerang!' tuuuu...tak tahan...hahaha