Sunday, November 15, 2009

aku gumbira =)

gumbira gumbira gumbira.....

....... sbb dapat makan nasi lemak jati! =D sedap nyeeeee... nasib baik bukak.. kalo x sia2 je pg shah alam semata2... hohoho~

seperti dijanjikan, ni la gambar lori nasi lemak tu...


kecik dan comel je kan... tapiii... sila la lihat byk mane lauk yg dia jual... =O


banyak weyyy... sume ada... apa mau?? ayam? kerang? ikan? korg pilih je... dah la sume sedap2 plak tuuuu... ish macam mane aku x mengidammm... hahaha =D

aku makan nasi lemak sotong and kerang... en fabregas makan nasi lemak ayam masak merah... dia 24/7 pon nak ayam jugak... yg len enggak mahu... nnt dah kawen kena bela ayam byk2 blkg rumah... buat reban ayam mcm kt kampong aku... yg special nye, tempat makanan ayam tu kena simpan dlm washing machine mcm uwan aku bt kt kampong... kedap udara... hohoho =D

lari topik lagiksss...

anw, aku x sempat nk snap gambar nasi lemak tu.. huhu~ sbb lapar n nak cepat... aku makan dalam kete je... tgu en fabregas dpn umah dia... pastu pg tmn dia men futsal..

kalo korg nk g cari tmpt nasi lemak tu, ada kt depan kolej jati kat seksyen 2 shah alam... alaa... yg dekat2 ngn gate depan uitm shah alam... kalo x sure tanya aku ye.. nnt aku bagi direction detaillll punyer...

rugi wo x cuba... =P

0 anak patung: