Thursday, November 26, 2009

Kucing utk di bela........

let me introduce the 3 comel kittens in the world! =)















mereka ini tersangat la comel dan manja... tapi aku tau kalo aku simpan, sure kena sekeh ngn ibunda kuuu.... =D

kasihani la mereka ni... mereka tak minta blanja duit beribu2 utk pakaian atau sekolah... mereka tidak minta dipisahkan dengan bonda mereka.... mereka hanya perlukan PERHATIAN dan KASIH SAYANG...

memandangkan sekarang ini tgh musim YES... sesiapa yang tak tau apa YES tu, sila la dengar radio sinar... slalu aku dgr iklan kuar situ... hehehe... yes betul... maksudnya Year End Sales.... =P

jadi skrg kan org sibok2 shopping, sana sini ada discounts and offers, aku pn ada discount utk korg yg korg mesti nak punye.... 100% FREEEEEEEE utk ketiga2 kucing ni!

Apa tgu lagi??? tekan komen button di bawah *pada butang 'anak patung' bawah post ni* dan tinggalkan komen korg..... atau pn kalo segan, emel je aku kt luvjaja4@gmail.com....

dapatkan sekarang sementara stok masih ada! =D

bantu la saya =(

0 anak patung: