Tuesday, December 15, 2009

teka teki terjawabbb......

Kemana kah aku menghilang selama 2 minggu lebih?? haha actually lebih dari tu... tp sume tu sbb malas mau hapdet.. hehehe =)

sebagaimana korg sedia maklum, aku pg melancong ngn family aku 2 minggu lepas... pluang ini sgt la ssh utk dpt... sbb mama keje jauh... jd xkn kami adik beradik je kn yg pg holiday... huhu

jadiknye, mama decide nk bawa kteorg g sini....

dapat teka x? hehehe =D


xdpt teka lg??

uish... banyak dh gambar bendera ni... xtau2 lg?


kalau xtau gak, sah tido mase cikgu ajar geografi dlu ni.... hahahha =D


ya betol! aku pg negara Turkiye atau lebih dikenali sebagai negara Turkey! =D

Sblm sambung pasal trip ni, aku nak cakap pasal org Turkey... org Turkey mmg banyak kacak2 dan lawa2... darah campur kan... Dlu pn sorg pemain bola sepak *pemain bola sepak? skema skema =D* nama dia Ilhan Mansiz... dlu minat kt dia sbb dia comel.. hahhahaha =D and nama dia jadi sume password emel aku tau.... opppssss.... hehehe skrg dh tukar dh pon... =P




comel sgt kan! haha.... tp tu dahulu kala... sekarang kala, eh ada ke perkataan camni... hahaha... skrg ni I ada my very own Ilhan Mansiz... tp nama dia Fabregas.. haha... nak tukar nama la cmni... hehehehe =D




dan kami sangat bahagia! =D

bersambung...............

0 anak patung: