Thursday, December 31, 2009

a new year.. a new start... but a lot of resolutions! =)

byk yg berlaku thn ni... year 2009... byk yg gembira tp byk juga yg duka... tp byk2 duka tu, kena la ambil iktibar dan pengajaran... sume tu la yg buat aku lebih matang... lebih forward... takmo gostan gostan lagi... masuk gear 'D' dan jalan terus... haha =D

tapi yg pasti, aku ada banyak azam utk tahun 2010 ni.... antaranya haruslah nk lulus dgn cemerlang utk final sem ni... sem2 sblm ni kurang memuaskn.. jd aku xnk la grad dgn prasaan xpuas kn... jd kena belajar bersungguh2... fuhhh.. kepuk kepak dh dada ni ha... bersemangat waja! heee =D

aku berazam to be for my family thru the hard times... byk dugaan tahun 2009.. moga keadaan akan beransur pulih...

slain tu, aku berazam utk mula kumpul duit... masa depan kita xtau cmne kan... xnk la bergantung pd mama lg.. yg len pn dh mula keje nnt.. aku pn harus la cari duit sndri... =)

aku juga berazam utk jd kn hbgn aku dgn fabregas lebih baik lg... byk suka duka kami lalui slama ni... aku lebih matang... dia pn lebih matang... dn lebih saling faham memahami... *thn ni plak xdpt smbut tahun baru dgn org tersayang sbb dia kena keje... sedeyy.... keje baik2 ye.. slamat tahun baru abang! =)*

tu la antara azam aku... hrp2 dpt mencapai sume hajat ku...

sooo... Happy New Year sumeee!!! apa azam korg tahun 2010 ni??

0 anak patung: