Wednesday, December 16, 2009

kapal terbang Emirates best! =)

departure time ke dubai pkul 2 am on 3hb Disember... kami amik connecting flights malaysia-dubai-turkey... jadi harus la terbang ke dubai dlu... bru la terbang ke turkey... gitu la urutan nye... lagi pn kena jmpe mama dlu kat airport dubai... mama kn keje kt sudan... jd dia amik flight dr sudan ke dubai... dan bertemu kteorg kt sana... first time woo travel jauh2 sorg2 k... i mean tnpa parent... tnpa adult supervision... hahaha aku sangat rase mcm bdk2 lagi k... travel sorg2 cmtu... =D

jadi ble nk g airport, nk org yg tersayang hantarkn... pakwe dan makwe haruslah diheret bersama... jd kami pn pg asing2... hahaha... mna muat satu kete... mama geleng2 kepala dpt tau kteorg g airport asing2... =D

fabregas nk jgk hantar aku.. pdahal dia keje shift mlm hari tu... jd ptg tu aku hantar dia g keje... dlm kul 9 pm cmtu aku dtg blk kl amik dia... dia terpaksa lari kjp dr ofis... sbb nk hntr aku... awww.... i lub u... jiwangssss... suka ati la kn... ;P

aku ngn fabregas smp dulu kt airport... pg makan kfc kjp.. nk borak2 lama sket kn... nnt lama x jmpe tauuu.... =( then, kira and amir (adik beradik kuu) pn smp.... dh settle chck in beg sume, dorg plk g mkn...

dlm kul 12.40am cmtu, kami pn masuk tmpt boarding... sedih muka2 yg terpaksa ditinggalkan...

kawan2 kira, gf amir and sepupu aku

my love =)


walaupn tgh sedey2 tu, kami excited gler okayy... hahaha... bkn slalu pn dapat nek plane kn... lagi2 flight emirates cmni...

jakun sgt... gmbr plane harus ada... =D

penyanyi shakira pn ikot skali =)

pelakon dari thai pn ada... =D

* dua2 adik aku ler tuu... hahaha =D*


kasut kami yang sedondon berwarna putih....


pastu ble dh nek flight, lagi la jakon kn... dpt tv sorg satu.. hahaha... kena amik gmbr jgk... =D



kami pn apa lagi... melayan movies and game la... lepas makan dinner, smbg tgk cite and men game lagi... dh penat baru la tido... 7 jam baru smp dubai.. dh rindu2an ngn org kl... hahaha... sila tutup mata k kalo geli... haha =D

bersambung......



0 anak patung: