Saturday, July 10, 2010

my 24th b-day :)

yesterday was my birthday.. lupa plak dah 24 tahun.. ingatkan dah 25.. kena buat tolak tambah baru ingat.. haha tua sudah aku ni... :)

memang banyak suka duka hari itu.. yang 'suka' nya bila dapat hadiah dari mama sampai membuat aku sangat sebak and terharu... thank u mama... love u.. :)

tak lupa juga dapat ucapan dari kawan2 aku.. yang comment di fb dan juga yg sms kat aku.. yang dua2 pun ada.. haha siapakah anda? anda sndri tahu.. heeee :)


ohhhh... sangat sangat terharu okay.. thank u sume... satu hari tu rasa macam artis plak kan.. maluuuu i tauu... :D

malam tu, lepas aku mandi.. gosok gigi.. basuh muka sume... macam biasa aku duk depan tv sambil bukak internet... tetibe dapat satu lagi surprise...!


thank u mama yang berlakon masa tu sebab tak nak aku tau pasal surprise tu... thank u kat kira dan haiqal sebab beli kan ice cream cake!! sangat delicious!!


thank u everyone for making my birthday a special one! love u all so much!! ♥♥♥







0 anak patung: