Thursday, July 8, 2010

don't cry for me argentina.... :D

bila argentina kalah dengan germany hari tu, sume pecaya si 'sotong' ni.. sebab awal awal lagi si 'sotong' telah pilih germany..




honestly, aku tak percaya benda benda camni.. aku pecaya sume bergantung pada usaha sendiri dan ketentuan Tuhan... bukannya bergantung pada si 'sotong' yang sangat sedap jika dimasak menjadi sambal sotong... :D

okay okay.. walaupun aku tak nak percaya pada mulanya yang argentina akan kalah.. sebab aku tersangat berharap kan Messi untuk menjulang piala World Cup kali ni.. tapi apakan daya.. argentina kalah... :(

nevertheless, i still love u argentina...!!


malam tu aku di hentam habis2an dengan adik aku yang menari2 hindustan depan aku stiap kali germany goal... fuhhh panas.. siap nak ejek kat facebook lagi..

tak cukup tu, mak aku yang sebelum ni peminat fanatic Maradona berpaling tadah sebab dia baru tau maradona nak lari bogel kalo argentina menang WC.. dia punya la terkejut.. pastu terus dia sokong germany.. lagi la aku kena ejek ngan dorang... :(


nak tambah kan lagi, kat fb memang ramai dah kutuk ar.. termasuk makcik aku sendiri, class rep aku, kawan fabregas... huaaaaaaa :((


*kepada si 'sotong' : nanti kau.. aku potong kau jadi cebisan kecik2 sampai hancur.. pastu goreng dalam minyak panas.. and lastly masuk dalm kuah sambal! huh! padan muka.. sape suruh bagi argentina kalah.. :P



0 anak patung: