Saturday, May 29, 2010

Special guests! :)

semalam teman mama pegi reunion dengan batch diploma dia dulu masa kat ITM. Seronok tengok reaksi muka setiap sorang bila dorg dapat jumpa kawan2 lama. Banyak yang tak kenal muka sebab dah 28 tahun kot tak jumpa. Yang perempuan ada yang dah bertudung, ada yang dah gempal sket. Yang lelaki pulak, dulu rambut lebat. Sekarang xde rambut. :D

Tapi yang paling aku tak sangka, boleh pulak jumpa orang yang aku kenal kat situ. Bukan seorang, dua orang skali tau. Nak dijadikan cerita, mereka duduk kat meja aku duduk tu. Buat kan aku segan nak makan banyak2. Hahahaha :D

Siapakah mereka? Nanti aku cite lagi. Sekarang tunggu Mr Fabregas datang jemput. Semalam dengan mama. Hari ini dengan Fabregas. Esok mungkin tengok wayang dengan mama pulak. Jadual weekend aku memang sibuk. Tapi bila hari kerja, melopongg la duk rumah. Sebab sume pergi keje. Huhuhu :(

Aku cuba upload gambar tu malam ni ye! Sila jangan jeles bila tau ok! :)





2 anak patung:

shida said...

mana gambar nyer?

Ms Shanaz said...

hahaha.. smlm mama dh tido.. x jmpe camera... nnt sy upload ye.. :)