Wednesday, January 20, 2010

Lebuhraya Guthrie

halo halo.... =)

nak cite sket pasal jalan baru aku slalu ikut ni.... sebelum ni aku tak penah ikut jalan ni sebab parents aku kata jalan ni sempit, berlubang lubang and banyak lori lalu... jadi slama ni aku ikut NKVE ngan federal highway... memang senang sangat ikut situ sebab lagi dekat.. jadik laju je la sampaikan.. cuma tol mahal sket la..

tapi jalan baru ni, Guthrie Corridor (GC), walaupun jauh sket tapi tol murah dalam rm 0.30 cmtu je la... dannnn yg aku suka, jalan tu sangat sangat lah kosong... tak banyak kete lalu...


kosoooooong giler kan..... yang best ikut jalan ni ialah..... Xde Traffic Jam!!! yahuuuu.... cepat je sampai kat rumah kan.... another thing... rasanya sini takde speed trap... boleh la pecot sesuka hati... hahaha =D ooopsss... pecut dalam 110 km/j je la kan... haha =)

ni la akibatnya kalo dulu suka main game racing kete "need for speed"... sume version la nk main... yg need for speed underground la, most wanted la.. as a result... haaa.... bersurat surat saman sampai kat rumah sebab speeeeeding... huhu... tu xpe lagi.. kalo aku terikut ikut game "burn-out" tu cmne? haaaaa..... hari hari kena kete baru sebab hari hari remuk kan kete... hahaha =D

i was born to be a racer... ceyh ceyh... bawak kete macam bawak kete lembu... ada hati nak gelar diri sendiri racer kan.... heeeeeeee =D

jadi pengajarannya... racer racer di luar sana... sila lah ikut Guthrie Corridor... hahahhahaha... okay okay i'm joking.. guna la Guthrie Corridor kalo tak nak tempuh jem...

sekian, terima kasih..... =P


0 anak patung: